close
1031

蛇麼是 The one blessing real ?

請問以下四句分別是什麼意思?謝謝158. The one blessing real estate has is the 1031 exchange

which lets the investor defer the tax on capital gains. 158. I can out of retirement. 159. Once I could see a different world

I could no longer buy into the idea of life being risky.160. You will not be at their mercy for good advice.
唯一讓房地產幸會的是1031交換規定

這使得投資客延緩重大資本稅金。

參考Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/1031_exchangeI can out of retirement. 我可以不要退休。

Once I could see a different world

I could no longer buy into the idea of life being risky. 如果我可以看見不同的世界

我便可以不用再接受生命處於風險的觀念中。

參考 buy into http://www.thefreedictionary.com/buy intoYou will not be at their mercy for good advice. 你不會藉由給予好的建議

有從他們而來任何的保護。


第一題:問:The one blessing real estate has is the 1031 exchange

which lets th  e investor defer the tax on capital gains. 答:這一保祐的房地產有是1031 交換

讓投資者順從稅在資本收  益。

第二題問:I can out of retirement.答:我罐頭在退休外面。

第三題問:Once I could see a different world

I could no longer buy into the id  ea of life being risky.答:一旦我能看一個另外世界

我能不再買入生活想法是危險的。

第四題問:You will not be at their mercy for good advice.答:您不會是在他們的慈悲為好忠告。

已上是我找ㄉ.雖然可能會ㄅ好.ㄅ過希望你能喜歡ㄛ!


real estate agent,real estate investment trust,real estate broker,real estate taxes,real estate agency,commercial real estate,era real estate,century 21 real estate,real estate market,real estate financereal estate,capital gains,investor defer,1031,retirement,Wiki,blessing,I could,mercy,房地產

怎麼唸|用語|意思|英翻中|單字|發音|語法|口語|名詞|補習|片語|英文諺語|祈使句|動詞|分詞|命令句|演講稿|文法|翻譯|練習|演說技巧|文章|詞性|中翻英|怎麼學|語言學|句子|提升|學英文|專有名詞|解釋|翻譯機|英文寫作|會話|自我介紹|

1031
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1608030607163如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    玩樂天下 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()